Nörddag

Efter 12 timmar på vift kom en utmattad Moa hem. Dagen har jag spenderat på bästa sätt, i tre olika stall på tre olika sätt.

Började dagen med att hålla fem lektioner på Hippo, susade sedan iväg till Ansmark för att rida lektion för Erica Steegmans med Mumin. Trots spöregn och hagelstorm så skötte sig lille M alldeles utmärkt och jag och Erica pratade verkligen samma språk. Ska bli kul att fortsätta rida för henne och utvecklas tillsammans! :)
Mina knän mådde dock inte så gott efter lektionen, 180 cm häst som inte kommit genom ryggen är inte det lättaste att sitta på och med genomblöta ridkläder resulterade det i en del ridsår... Men då har man kämpat iaf!
Sviiiiiiiiiiider, särskilt svullnaden på höger knä

Åkte sedan ut till Innertavle för att motionera Sotan, som dagen till ära bestämde sig för att vara kanonfin! Gårdagens diskussioner i repgrimma om vem som ska få bestämma hade gett lysande resultat och hon kändes dessutom liten och lättsutten i jämförelse med Mumin!

Söta Sotan :)

En bra hästdag senare beger sig en trött Moa i säng, nöjd tjej :)
 

Kommentarer
Postat av: maaa

ÅÅ, jag har ett knäskydd här som tillhör dig! :)

2012-09-09 @ 13:52:04
URL: http://www.shoeshines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0