Karma

I morse hände någonting fantastiskt. För första gången på väldigt länge så vaknade jag av mig själv innan klockan ringde. Visserligen till följd av en våldsam hostattack tack vare den mysiga lilla förkylningen som jag lyckats dra på mig...

Karma är verkligen en bitch ibland, bara för att jag senaste tiden gått och varit nöjd och glad över att jag inte varit sjuk på länge, så kastar hon åt mig den värsta förkylningen på år och dar.

Men, jag är inte bitter. Sanningen att säga så är jag för tillfället väldigt nöjd med tillvaron. Har myst på hela morgonen och nu ska jag äta mig en god frukost innan jag ger mig iväg på jobbet.

Ikväll ska jag ut och motionera lilla Mumin, som ska få en ordentligare presentation i bloggen inom en snar framtid :)
Bjuder på en bild på tre gulligt lurviga damer :) Polly, Eika och Molly - finn ett fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0