Mammabesök

Fick hit mamma på snabbvisit, onsdag kväll till fredag morgon, har varit mkt mysigt. Jag har verkligen varit hur mammasjuk som helst senaste tiden!

Torsdag var jag ledig från jobbet, så vi strosade runt på stan och åt en massa gott. Sen på kvällen begav jag mig ut till Hippologum för sista delen av instruktörsutbilningen. Höll en teorilektion om ridning före och efter hinder och det gick mkt bra. Det är så kul att prata om sånt man intresserar sig för, det kommer så naturlig. Behövde knappt förbereda mig, tog det mesta ur huvudet. Hjälpte sen till att tempa och kvällsfodra hästarna och fick en kort presentation av de flesta hästarna och ponnysarna, många verkar vara väldigt trevliga! Det blir nog bra det här :)

Idag har jag jobbat öppning och gullemamma kom och hjälpte mig på morgonen med att göra mackor och skära grönsaker, det var trevligt och välbehövligt! Efter jobbet blev det ett yogapass på IKSU och nu ska jag bara dega resten av kvällen.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0