Ny vecka

Idag har jag, som så många måndagar tidigare, börjat mitt nya liv ;)

Nä, skämt åsido så ska jag faktiskt försöka bli av med mitt sötsug och röra på mig mer. Dels för att minska ryggsmärtorna och även för att förhoppningsvis sänka blodtrycket på naturlig väg och sikta på att bli medicinfri :) Förhoppningsvis blir jag även piggare och gladare på köpet, men det återstår väl att se...

Började dagen på ett ovanligt sätt i morse, tog mig faktiskt upp när klockan ringde och åt frukost i lugn och ro innan jobbet! I vanliga fall brukar jag ligga kvar tills tio minuter innan bussen går och sen inte äta någonting förrän efter jag jobbat minst 4 timmar. Gav en väldigt trevlig start på dagen, ska försöka fortsätta med att ta mig upp i tid :)

Efter jobbet bar det av till IKSU för en timmes Body Balance, en träningsform som passar mig som handen i handsken! Thai chi, yoga och pilates i en härlig blandning och sen avslutar man med meditation, bästa delen av passet :) Jag var dessutom inte stelast i gruppen idag, så det känns som ett plus i kanten!

Nu ska jag plugga lite engelska och sen blir det nog att glo lite Scrubs.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Maaaria

Vi måste gå på något pass någon dag Moa! :)

2012-03-05 @ 23:20:07
URL: http://shoeshines.blogg.se/
Postat av: Moa

Det måste vi absolut :)

2012-03-07 @ 11:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0