Hemgjord sushi, glass i stora lass och många sadeltimmar

Är en rätt bra sammanfattning av helgen som passerat. Torsdagen och fredagen spenderade jag på Hippo och red en massa lektionshästar som ska sättas igång efter kvarkan, jättekul!

De har verkligen jättefina och trevliga lektionshästar på olika nivåer och jag fick mig två favoriter. En fuxvallack som heter www.GreatGuy.nl, eller kort och gott GG, och ett brunt sto som heter Butterfly. GG fick jag rida ett lite tuffare dressyrpass på och ni kan ju bara ana leendet som spred sig på läpparna när jag fick sitta och rida byten! Visserligen lite väl luftiga bak ibland (läs med bakutspark), men det var jättekul!

Butterfly är under igångsättning så vi skrittade bara och travade litegrann, hon är helcharmig ändå! Bjuder på en bild på den söta donnan nedan :)


Butterfly

Fredag så kom Hanna ner och vi har mest ätit och degat, helmysigt :) Fredagkväll lagade vi hemgjord sushi, lördag blev det glassfestival och tacobuffe och söndag var vi faktiskt och tränade, tro't eller ej!


Götta!

Nu blir det sängen och ladda upp för att jobba öppning imorgon! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0