Fredag

Idag har jag haft en så fantastisk dag att jag till och med kände för att blogga!
Började med sovmorgon och sedan iväg till stallet i Innertavle för att rida Sotan själv för första gången. Eftersom hon gått rätt hårt i veckan och eftersom det blåste storm så for vi bara ut en kort sväng efter vägen i skritt och trav och hon skötte sig galant :) Sen pysslade jag på i stallet och mös i flera timmar, smorde och flätade, plockade och borstade. Kände mig som en liten ponnytjej igen!

Imorgon ska jag få rida träning för Ida H, ska bli jättekul! Niclas ska följa med och filma och ta kort, så då kommer mina trogna läsare (Jenny) att få en bättre presentation av lilla Sotan :)

Så länge kan jag bjuda på ett videoklipp från när Axi var här i december. Första kvällen låg hon och Saga och muppade sig hur länge som helst.


Kommentarer
Postat av: jenny,

JAAA! ;)

2012-03-03 @ 09:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0