Hosses nya plastmatte

Har hänt en del sen sist jag bloggade, jag har nämligen gått och blivit med häst :)
He's A Knight Horse, eller Hosse som han kallas till vardags, har redan varit Umeåbo i några veckor, men hamnade i min vård i fredags. Så nu kommer nog hästinläggen att bli desto fler!

I torsdags åkte Eika tillbaka hem till Piteå igen och det är väldigt tomt utan henne. På torsdag kommer dock Axi hit och ska bo med oss i 3 veckor, så helt utan hund blir jag ju inte ändå :)

Idag har vi varit i stallet mest hela dagen, jag har pysslat på med en massa roliga och mysiga sysslor. Organiserat skåpet, skrivit listor, provat ut utrustning och satt upp skyltar! Nu på kvällen har vi även sett två hästfilmer, varav den ena jag varmt kan rekommendera! Berättelsen om Secretariat är en film som skildrar USAs mest kända galopphäst Secretariats liv och är verkligen en mysfilm! Jag grät glädjetårar i slutet. Hästnördar, se den!

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha läste om filmen på elinas blogg också, laddar ner, ooooh ja!

2011-10-16 @ 11:38:35
Postat av: Maria

Vad roligt Moa, ska du ha honom på foder då, och hur länge?:)

2011-10-16 @ 11:58:35
URL: http://shoeshines.blogg.se/
Postat av: Moa

Karin: Bra!

Maria: Jo, har honom på foder. Inte bestämt hur länge, men tills vidare :)

2011-10-16 @ 18:13:47
URL: http://moaaliceisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0