Söndagsmys

Har spenderat största delen av dagen i stallet. Medan Elina bytte däck på bilen så mockade jag och fixade maten. Sen rensade vi sten ur hagen som pojkarna ska gå i till vintern, det var drygt! Två hela skottkärror blev det... Idag har vi dessutom fixat en lastpall som ska få tjänstgöra som vattenbaljsställ i vinter, det blir nog bra :)

Efter det så skrittade vi ut en sväng. Jag jobbade lite skolor och skänkelvikningar och han kändes fin. Travade även en liten sväng och då var han pigg och glad, men inte överglad :)

Till middag blev det surströmming med Sandra och oj så gott det var! Nu ligger jag mätt och nöjd i soffan och ska glo ett avsnitt Chuck med Elina innan det är dags att sussa!

Tjing!

Bjuder på en hagbild på Hosse :)
Foto: Elina Sjölander


Kommentarer
Postat av: Maria Alm

Söta Hosse! När jag tänker på att han är hos dig blir jag så himla GLAD :D

2011-10-16 @ 21:37:27
Postat av: Maria Alm

Söta Hosse! Jag blir glad när jag tänker på att han är hos dig :)

Kram/Maria

2011-10-18 @ 22:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0