Fantastisk lördag

Finns det något bättre sätt att börja dagen på än att vara först på plats i stallet och välkomnas av 7 hungriga gnäggningar? Se solen gå upp och börja tina frosten på marken och sen sopa och göra fint i vårat prydliga stall. Fantastiskt :) Igår var jag och Elina ut en sväng på heden med de två fyrbenta herrarna. Hittade en bra joggrunda och avslutade med att trava terränghoppbanan, det var kul :) Idag ska Elina få motionera H då jag ska in och jobba kväll och marken var för hård och frusen imorse när jag var där. Ikväll blir det spakväll med ansiktsmasker och fotbad och imorgon ska jag få börja dagen på samma fantastiska sätt som imorse. Livet är bra fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0