Lycklig

Idag fick jag en uppenbarelse när jag var påväg hem från stallet, jag är nöjd med tillvaron och glad in i själen. Har på senaste tiden kännt mig trött och "tung" inombords, men idag så drabbades jag av en glädjeattack och blev helt pirrig i kroppen. Mysigt! Att Hosse dessutom var jätteskötsam och vädret var soligt och fint när vi var ute och red var plus i kanten :)

Det har varit lite dålig aktivitet här på senaste tiden, men jag har inte kännt mig särskilt inspirerad. Ska dock få en ny header fixad av Jenny plus att jag och Elina ska låta Amanda fotografera oss när hon kommer hit, så då blir det kanske lite mer liv i bloggen :)

Bjuder iaf på två bilder från senaste tiden, den första var Elina för feg för att posta ;)


Spakväll :)


Vår snygga gula outfit!

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Att vara "high on life" är en härlig känsla - och på ett sätt bra att man inte känner så hela tiden, för då blir det ännu bättre när känslan infinner sig. Njut vännen :)

2011-11-14 @ 01:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0