Extraordinär tisdag

Har haft en sån där fint mysig dag som man har ibland. Lyckades göra bort massa tråkiga saker som fakturor, städa o dyl igår, så hade ingenting sånt hängande över mig. Hade dessutom morgon på stallet, är så himla mysigt att starta dagen där!

Hosse var iofs lite rödhårig idag när vi var ute och red, men vi tog oss genom det och efteråt var han astrevlig :) Dessutom har Axi börjat hitta sig tillrätta och trivs jättebra på stallet, till och med inkallningen börjar fungera - när man är där iaf... ;P

På jobbet har det flytit på mkt bra och jag klarade dessutom stäningen utan någon som helst övertid för första gången! Det är 2 timmar snabbare jämfört med min sämsta stängning :)

Nu ska jag krypa ner i soffan ett tag och sen är det dags att sussa, öppnar imorgon och sen är jag ledig i två dagar! Då kommer dessutom syster på besök över helgen, det blir askul :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0