Tisdag i Umeå

Steg upp tidigt (!) imorse och hoppade på 06.55-bussen mot Umeå. Lyckades tack och lov sova hela vägen liggandes på tre säten längst bak i bussen, skönt :)

Har sprungit runt och sökt jobb mest hela dagen, totalt fick jag iväg 20 st cvn. Så nu hoppas jag verkligen på att få napp någonstans!
Kring 15 när Elina slutat skolan så följde jag med ut till stallet och gjorde Quantas. Vi lyckades vara riktigt effektiva och var klara på stallet på drygt två timmar, då hann vi även kratta och mocka i och utanför hagen.

Efter middagen så gick vi iväg och kollade på lägenheten och tack och lov var den inte så illa som vi hade börjat tro! Ingen hade rökt inomhus och det var inte jätteofräscht, det enda som var var att det var lite konstiga färger och en del uppsättningshål i väggarna. Men ingen av våra värsta farhågor besannades iaf, så vi ska nog överleva :)

Nu skrivs det listor för fullt! Älskar att Elina är lika mkt listmänniska som jag är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0