Otursdagen

Tack och lov så klarade jag mig utan några olyckliga incidenter, trots att det var fredag den 13e.
Morgonen spenderades med Linda, King, Axi och Eika på brukshundsklubben. Eftersom hundarna ligger på lite olika nivå i agilityn så fokuserade vi på olika saker. Med Axi repeterade jag långhopp, platta tunneln, balansbommen och däcket, samt tränade på böjda tunnlar och att ha henne på höger sida (vilket hon tycker är skitknäppt!) Kunde iaf avsluta med att köra en bana med hopp, platt tunnel, lång böjd tunnel och hinder-tunnel-hinder på rak linje och hon var kanonduktig!

Med Eika körde jag en bana som fastnade på film, se klippet nedan :)

Efter agilityn bar det av hem för att fixa sig inför jobbet och efter det ut till Havsbadet för att jobba 14-20. Vi hade en lugn kväll med lite folk i badet. Efter jobbet kom Niclas förbi och sov :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0