Måndag

Jag har mest bara flängt runt hela dagen, är helt slut nu när jag äntligen fått stanna av!
Runt lunch åkte jag iväg med Cilla på StepIn för ett gympass, fokus ben, rygg och mage. Efter träningen hem för middag och städa iordning oredan som skulle föreställa mitt rum.

Åkte sedan iväg med Hanna och solade en sväng, innan jag for på ridklubben för dressyrlektion för E-L. Red en superfin Tigran! Övningen får ni läsa om i ett annat inlägg :)

Efter ridlektionen så fixade jag lappar om tävlingsträningen som ska ersätta klubbhoppningen i helgen och åkte runt på 9 olika stall för att dela ut/sätta upp dem! Nu hoppas jag bara att det kommer in några anmälningar så att inte all möda varit i onödan.

Tidigt imorgon bär det av till Umeå för att hälsa på Elina. Ska även passa på att söka jobb inför framtida flytten och även kolla på lägenheten vi får den 1a juli (som vi tog osedd på vinst och förlust...).

Nu dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0