Måndag yo!

Jag måste få erkänna en sak. För mig finns det ingenting bättre än att vara ledig en måndagförmiddag. Jag är sällan eller aldrig så avslappnad som då, för då förväntas man inte vara social eller driftig. Någon som lämpligt nog delade min uppfattning och dessutom också var ledig var Linda som inte hade någonting emot att spendera den lediga måndagsförmiddagen på min veranda degandes i solstolarna i bikini drickandes saft. Hundarna fick dessutom murvla omkring fritt på baksidan och trots att de led av värmen (22 grader varmt!) så tror jag inte att de hade det helt dåligt när de väl hittade skugga och hade ro att ligga stilla. 

                          
King och Eika myser

Erika och Kira kikade även förbi en sväng och myste på. När mitt sällskap bestämde sig för att det var dags att åka hem så cyklade jag och lillasyster till StepIn för att gymma. Hanna plågade mig med knäböj, bänkpress och marklyft (jobbigt!) och sen avslutade vi med magövningar innan vi cyklade hem. Efter middagen bar det iväg till PRK för ridlektion, men det får ett eget inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0