Fullspäckad lördag

Dagen började med hoppträning på ridklubben med Charley som Niclas var gullig nog att komma och fota! :)
Vi hoppade bana på 90-95 cm inför nästa helgs klubbhoppning och det gick rätt bra. Första vändan lyssnade han jättebra men runda nummer två blev han lite stark och ivrig och jag passiv. Vi tog oss iaf runt helskinnade!




Trippel på 95 cm! Det pirrade i magen ;)


Kul bild! Ser verkligen stillastående ut, även fast både han och jag är väldigt fokuserade framåt!

Efter hoppträningen så for jag och jobbade på Havsbadet 12-19. Mycket folk och mycket att göra så stängningen tog lite längre tid än jag tänkt.

Direkt från jobbet for jag till kusin Lena på kläm-och-känn-party. Helmysig kväll med trevliga tjejor som avslutades med utgång på Challenge (premiär för både mig och Erika!)


Denna groteska skapelse får avsluta inlägget och sammanfatta kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0