Fullspäckad dag

Jag har en tendens ibland att ta i så det skriker om det och fylla mina dagar till bredden med aktiviteter, just för att jag gillar att hålla mig sysselsatt. Idag var just en sådan dag och det är så skönt att komma hem och dö framför tvn och veta att man faktiskt förtjänar det.

Morgonen började med att jag och Linda for iväg och spårade med King och Eika. Gick inte särskilt strålande då Eika är som ett jehu i psyket just nu, men hon tyckte att det var roligt ändå och det är ju huvudsaken.!
Efter hundturen åkte jag iväg på taktilstimulering, en grymt avslappnande behandling på dryga timmen. Om du är nyfiken på vad detta är så går det att läsa mer här.

Efter behandlingen åkte jag hem och bytte om till stallskrud och slängde i mig lunch, sen iväg till Hällans Hästcenter för att rida Erica Larssons Monty för första gången. Monty hade träningsvärk efter en hård träningshelg och därför skrittjobbade vi bara i ca 30 minuter. Bra att hinna känna in sig på ny häst i skritt också :)

Efter stallvistelsen stressade jag iväg hem, hoppade i duschen, snabbt iordning och sen iväg på Statoil för att avverka ett kort kvällspass 17-21. Alltid mysigt att träffa de gulliga Statoil-kollegorna :)

Nu dags att sova så får vi se vad morgondagen har att bjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0