Balfrilla

Började morgonen med ett överkroppspass på StepIn - fy vad tungt det gick! For sedan hem och snyltade åt mig lunch och sedan ut på Fårön och duschade osv.
Trampade sedan iväg till Linda för att prova ut balfrisyr till nästa vecka. Hon trodde inte att hon kunde göra frisyrer men det kunde hon minsann! Bjuder dock inte på någon bild än, det blir en överraskning ;)

Nu sitter jag på Fårön och har precis ätit middag. Det är dock grymt tråkigt att laga mat till bara sig själv! Slängde ihop pasta med cremefraiche, hummerfond, kräftstjärtar och broccoli - det var ätbart men ingen jättehit...
Får bli bättre på det där med att laga mat. Jag och Elina ska styra upp maten till hösten när vi flyttar och har börjat samla ihop recept. Storkok och matlådor kommer det att bli då, är ju så grymt smidigt att bara micra någonting :)

Nu ska jag iaf iväg på PRK och hålla Eva-Lenas tre lektioner. Första gruppen har programridning - perfekt för då får jag träna på att döma LB:1an! Andra gruppen har voltarbete och sista gruppen (min ordinarie ridgrupp) ska hoppa bana, så då blir det att plåga armarna ytterligare med att bygga hinder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0