Snabb uppdatering

Efter en smärre bloggtorka (hoho!) är jag nu tillbaka!
Sen jag kom hem från Grekland har mitt liv i princip bestått av att jobba, träna agility och sova, men nu är värsta jobbruschen över och jag har fem lediga dagar framför mig :)

Eika känns prima inför helgens hemmatävlingar i agility, hon får vila sig i form. Axi däremot har fått ligga i hårdträning för att försöka befästa de svåra hindrena och idag verkade det lossna. Hon fixar numera alla balanshinder själv, det enda som fortfarande är knepigt är att motivera henne i slalomen och ibland glömmer hon bort sig på däcket. Vi får väl se hur det går :)

I övrigt så trivs jag kalas på jobbet, kollegorna är fantastiskt glada och trevliga! Trots otroliga stressruscher och mycket folk så känns det för det mesta roligt att gå till jobbet och det är ju så det ska vara :)

Så småningom har jag massor med gamla videoklipp att lägga upp här, bl a från tävlingen med Tigran och även en mängd Tuffen-klipp! Kommer även att skriva om Greklandsresan, men det får bli ett kommande projekt :)

Vi är nu iaf inflyttade i lägenheten i Umeå, det enda som inte är på plats är våra sängar och personliga tillhörigheter. Det blev grymt fint! Elina har gjort ett jättefint bildinlägg i sin blogg och det kan ni hitta här.
Känns jättespännande med flytten och jag har nog även ett jobb på g i Umeå, men mer om det sen :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0