Semester!

Har precis jobbat klart sista passet på Havsbadet, grymt skönt! Känslan påminner lite om sista skoldagen, med att tömma skåpet och lämna tillbaka arbetskläder. Nu har jag hela 10 dagars ledighet framför mig och det känns fantastiskt, kommer inte ihåg sist jag var ledig så länge förutom när jag varit utomlands. Har iaf gott om tid på mig att vara hemma med familjen innan flytten och packa ihop alla mina saker. Dessutom kommer jag nu ha mer tid över till att blogga, så det kommer finnas en massa roliga filmklipp och bilder på bloggen inom en snar framtid för den som är intresserad av det :)

Nu ska jag strax iväg på surströmmingsmiddag (mumma!) och sen bär det av till Sture för en liten "photoshoot", bilderna lär dyka upp här sen :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0