Ny stad, nytt boende och nytt jobb

Börjar nu känna mig lite mer hemma i Umeå och trivs mkt bra. Jobbet är roligt och de tycker att jag sköter mig mkt bra, så jag är som allmänt nöjd. Har även tagit tag i maten och lagat ett antal storkok så jag har matlådor för flera veckor framöver, skönt att bara kunna micra sig mat :)

Ikväll har vi ägnat oss åt att storstäda i lägenheten och jag tänkte därför bjuda på lite nystädade bilder :)



Mitt rum :)


Matplatsen

Köket

Hallen och lite av vardagsrummet

Toan

Sminkplatsen i vardagsrummet

Fin-byrån :)

Favoritstället!

Bokhylla

Här är senaste tillskottet i hushållet, en bordertjej som heter Saga och tycker om att pussas, kramas och hoppa :)

Molly var inte riktigt på modellhumör, så jag bjuder på en gammal bild på henne :)

Nu blir det att sova, ska öppna cafét imorgon och börjar kl 7. Så 6.30 styr jag cykeln mot staden... Har bara tre arbetspass kvar nu innan två dagars ledighet, ska bli lite skönt faktiskt. Har jobbat i sträck sen i torsdags :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0