Ledig måndag

Jag har haft en härlig dag! Tog sovmorgon och steg inte upp förrän strax innan elva. Vid tolv tog jag med mig Eika och hämtade upp Linda och King för en tur till Bruks. Lättare agilityträning stod på schemat. Tränade lite hoppsvängar, tunnlar och slalom med Eika och fick även prova köra King i slalomen - bägge hundarna var duktiga!

Efter träningen så gjorde jag bort lite tråkigheter hemma, ringde viktiga samtal och adressändrade. Efter det så slappade jag mest, fram till ridningen. Även efter ridningen intog jag soffläge igen och har endast förflyttat mig till sängen nu när det är sovdags.

Imorgon väntar ett möte på banken och spårning med Elina och hennes hundar, det blir nog trevligt :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0